Πώς προσθέτω extra email;
Έστω ότι θέλουμε να προσθέσουμε ένα extra email (π.χ other@company.com) στην πλατφόρμα.
Στην πλατφόρμα πατάμε στο εικονίδιο (σημειωμένο με χρώμα κίτρινο) που βρίσκεται στην αριστερή στήλη της οθόνης:
Στην σελίδα που εμφανίζεται πατάμε το κουμπί "Προσθήκη νέου email"
Στο popup που εμφανίζεται συμπληρώνουμε την διεύθυνση email που θέλουμε να προσθέσουμε στα extra email.
Επιλέγοντας το κουμπί "Ναι προσθέστε το email" τότε το σύστημα στέλνει μία ειδοποίηση στο email και ζητά από τον κάτοχό του να αποδεχθεί την λήψη ειδοποιήσεων από εσάς. Το email που λαμβάνει είναι της μορφής όπως παρακάτω:
Στην δική σας οθόνη θα φαίνεται πλέον το email ως "Αναμονή έγκρισης".
Όταν ο κάτοχος του email πατήσει τον σύνδεσμο "Παροχή έγκρισης" στο μήνυμα που έλαβε, τότε η κατάσταση του email αλλάζει από "Αναμονή έγκρισης" σε "Δόθηκε έγκριση". Εάν απορριφθεί το αίτημά σας τότε θα φαίνεται σχετικό μήνυμα με κόκκινο χρώμα.
Από τα εικονίδια δεξιά του email
μπορείτε να καθορίσετε τις ώρες της ημέρας που θα λαμβάνει ειδοποιήσεις, να στείλετε εκ νέου ένα αίτημα για αποδοχή ή να διαγράψετε το email από τον κατάλογο των extra email.
Εφόσον ο κάτοχος του extra email έχει αποδεχθεί το αίτημά σας, τότε σε κάθε προφίλ ειδοποιήσεων που δημιουργείτε, στο τελευταίο στάδιο όπου και καθορίζετε τους αποδέκτες, στην λίστα των επιλογών σας θα εμφανίζεται και το νέο email που λάβατε έγκριση.
Σημείωση: Για να διαγράψετε ένα email από την λίστα των extra email θα πρέπει πρώτα να το αφαιρέσετε από όλα τα προφίλ που είναι αποδέκτης.