Υπάρχει τηλεφωνική υποστήριξη για τους πελάτες σας;
Οι συνδρομές μας παρέχουν υποστήριξη μέσω email.
Μετά την ενεργοποίηση της συνδρομής σας, για οποιοδήποτε ερώτημα ή αίτημά σας, θα πρέπει αυτό να το υποβάλετε μέσω της πλατφόρμας μας από το κουμπί βοήθεια στέλνοντας ένα μήνυμα.
Αναζητήστε στην πλατφόρμα μας το παρακάτω κουμπί και πατήστε το.
Ακολούθως πατήστε την επιλογή "Ερώτηση" και συμπληρώστε το αίτημά σας.
Επιδιώκουμε να απαντάμε εντός μερικών ωρών κάθε ημέρα και ώρα του έτους. Ωστόσο τις αργίες ενδέχεται ο χρόνος απόκρισής μας να είναι μεγαλύτερος.